Česta pitanja i odgovori - TS pluse-mail: prodaja@bitnet.hr Kontakt

Česta pitanja i odgovori

Koja je razlika između kupnje ili najma licenci?

Kupnja licenci: jednokratna kupnja koja vam omogućuje trajne licence, osiguravajući doživotni pristup bez isteka. Također uključuje jednu godinu ažuriranja i podrške.

Iznajmljivanje licenci: mjesečna ili godišnja pretplata koja omogućuje pristup svim značajkama, uz kontinuirane ažuriranja i podršku. Međutim, budući da ne posjedujete licence, pristup je dostupan samo dok vaša pretplata ostaje aktivna.

Postoji li besplatno probno razdoblje?

Da, nudimo potpuno opremljeni besplatni probni rok od 14 dana. Možete preuzmite ga ovdje.

Mogu li kupiti s narudžbenicom?

Da, molimo vas pošaljite nam narudžbenicu (PO) poštom na prodaja@tsplus.net i poslat ćemo vam račun s uputama.

U vašoj pošti, molimo uključite:

– Ime i adresa tvrtke
– Porezni broj (za tvrtke iz EEC-a)
– Naziv proizvoda
– Naziv izdanja ili paketa
Broj korisnika za licencu (Neograničeno, 25, 10, 5 ili 3 korisnika)
– Dodaci (2FA, Napredne sigurnosne bitne značajke ili Ultimate)
– Usluge ažuriranja i podrške (1, 2 ili 3 godine)
Broj licenci (Ako vam treba više od 1)

Jesu li licence trajne?

Kada kupujete licence: Da, vaše TSplus Remote Access licence su trajne i nikada neće isteći. Možete ih koristiti bez vremenskih ograničenja.

Kada iznajmljujete licence: Ne, iznajmljene licence nisu trajne. Budući da ne posjedujete licence, pristup je dostupan samo dok je vaša pretplata aktivna.